ΑΠΟΨΕΙΣ

Αντίστροφη μέτρηση για την υπογειοποίηση της Λ.Ποσειδώνος -Επαναλειτουργία του Τραμ

Πόσο θα επηρεάσει το υπόγειο τμήμα της Λ.Ποσειδώνος την κυκλοφορία με μείον 6 φωτεινούς σηματοδότες;

Τα έργα ανάπλασης στο Πάρκο του Ελληνικού επιταχύνουν τις διαδικασίες υπογειοποίησης τμημάτων της Λ. Ποσειδώνος, κάτι το οποίο ΥΠΟΣΧΕΤΑΙ ότι θα βελτιώσει στο μέγιστο βαθμό τις μετακινήσεις στα Νότια Προάστια.

Για την ολοκλήρωση τους εχει σημάνει αντιστροφη μέτρηση , που σημαίνει ότι εκτος απο την παραδοση του υπογειου τμήματος, εντος του 2025, πολύ συντομα θα αρχισει η επαναλειτουργεία του ΤΡΑΜ σε Γλυφαδα-Βουλα ( εχουν υποσχεθει επαναλειτουργια ως τις 30/6/2024 – σημερα ξεκινησαν εργασιες συντηρησης στις γραμμές)

Έτσι, εκτός των ποδηλατόδρομων και των χώρων πρασίνου που αναμένεται να δημιουργηθούν σε πολλά σημεία, η υπογειοποίηση πολλών τμημάτων της Παραλιακής θα αλλάξει πλήρως τα έως τώρα δεδομένα (για παράδειγμα, στο Φαληρικό Δέλτα, πάνω από την Λεωφόρο Ποσειδώνος αναμένεται να δημιουργηθεί πάρκο).

Μετά το Φάληρο, σειρά θα πάρουν οι περιοχές του Αγίου Κοσμά και του Ελληνικού, ένα τμήμα μήκους 3 χιλιομέτρων.

Πρακτικά, η υπογειοποίηση θα ξεκινά από την παραλία του Αλίμου και θα τελειώνει στο ύψος της μαρίνας του Ελληνικού. Με αυτόν τον τρόπο, θα δημιουργηθεί ένας νέος ελεύθερος χώρος δραστηριοτήτων που θα συνδέει το νέο πάρκο με την παραλία και τις υποδομές που διαθέτει.

Με την ολοκλήρωση των εργασιών, σε περίπου ενα  χρόνο από σήμερα, κάποιος που κινείται από τη Γλυφαδα  με κατεύθυνση προς την Αθηνα ή τον Πειραιά θα κινείται σχεδόν υπόγεια από το τέλος της Γλυφαδας ( παλια Δειλινα) ως την Λ Άλιμου .Στη συνέχεια θα χρησιμοποιεί τη διαδρομή του  ημιυπόγειου τμήματος το Φάληρο, ώστε η μετάβαση προς-απο τις δυο πόλεις να είναι ευκολότερη…   

Σαφως  όλη η έκταση του πρώην αεροδρομίου παίρνει σημαντική υπεραξία και δεν αμφισβητείται η βελτίωση των συνθηκών κυκλοφορίας που σήμερα ειναι άθλιες.

Γράφει ο Ηλίας Χρηστέας

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button