Ηρθε η ώρα «απογείωσης» των υδροπλάνων που θα είναι έτοιμα για τη θερινή σεζόν του 2022.
Πέρασαν περίπου οκτώ χρόνια προσπαθειών με πολλές αναβολές κι εμπόδια ,ειδικά μετά την υγειονομική κρίση για να αρχίσουν επιτέλους , οι πρώτες δοκιμαστικές πτήσεις των υδροπλάνων .
Βέβαια όπως φαίνεται η αρχή θα γίνει από το Ιόνιο όπου βρίσκονται τα πρώτα αδειοδοτημένα -μέχρι σήμερα- υδατοδρόμια της χώρας, σε Κέρκυρα, Παξούς και Πάτρα κ εκεί πρόκειται να ξεκινήσει τις πτήσεις της αρχικά με 3 αμφίβια υδροπλάνα 19 θέσεων, η Grecian Air Seaplanes.
Υπολογίζεται πως μέχρι την Άνοιξη αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί η αδειοδότηση για τη λειτουργία των υδατοδρομίων και στα τρία Διαπόντια Νησιά (Ερείκουσσα, Οθωνοί και Μαθράκι), οι τεχνικοί φάκελοι των οποίων έχουν ελεγχθεί και υποβληθεί.
Ακολούθει η Κρήτη με το Ρέθυμνο να κάνει όπως όλα δείχνουν την αρχή για την ανάπτυξη ενός δικτύου υδατοδρομίων σε όλη την Κρήτη, γεγονός που θα δώσει περαιτέρω ώθηση στην τουριστική ανάπτυξη του νησιού και στη διασύνδεσή του με τα υπόλοιπα νησιά.
Σκοπός είναι η δημιουργία ενός εκτενούς δικτύου περίπου 150 υδατοδρομίων στη χώρα σε ορίζοντα πεντετίας, το οποίο και θα αποτελέσει το μεγαλύτερο δίκτυο στην Ευρώπη, συμβάλλοντας στην ελληνική οικονομία με περισσότερα από 1 δισ. ευρώ.
Σίγουρα η δρομολόγηση των υδροπλάνων θα βοηθήσει πολυ τον τουρισμό μας και τις τοπικές κοινωνίες.