Magazino

Η εντυπωσιακή νέα καμπάνια του οίκου CHANEL με την Πενέλοπε Κρουζ και τον Μπραντ Πιτ

Κυκλοφόρησε η νέα «The CHANEL Iconic Handbag» ad Campaign του οίκου CHANEL, με πρωταγωνιστές τους δυο βραβευμένους με όσκαρ ηθοποιούς Penélope Cruz και Brad Pitt, σε σκηνοθεσία των Inez & Vinoodh.

«Συγγνώμη, έχετε διαθέσιμο δωμάτιο;». Αυτή η φράση προέρχεται από την ταινία «Ένας άνδρας και μια γυναίκα του 1966, η οποία εξερευνά ένα από τα μεγαλύτερα συναισθήματα της ζωής: τον έρωτα.

Η καλλιτεχνική διευθύντρια του οίκου Chanel Virginie Viard ήταν πάντα παθιασμένη με τον κινηματογράφο -ιδιαίτερα με το «Νέο Κύμα»- και θέλησε να αποτίσει φόρο τιμής στο αριστούργημα του Claude Lelouch. Ένα έργο που σιγοκαίει από αισθησιασμό, με εκείνη τη θρυλική σκηνή στην παραλία… τον ορίζοντα μέχρι εκεί που φτάνει το μάτι… την αιώνια θάλασσα… και, φυσικά, το Deauville.

Το Deauville είναι το παραθαλάσσιο θέρετρο όπου η δεσποινίς Chanel άνοιξε μια μπουτίκ καπέλων με το όνομά της το 1912 και όπου παρουσίασε τις πρώτες της δημιουργίες Haute Couture το 1913. Δεν υπάρχουν συμπτώσεις… Αλλά αν υπάρχουν, είναι θαυμάσιες από άποψη διαίσθησης, φινέτσας και σοφίας, επειδή στην πρωτότυπη ταινία, η ηθοποιός κρατούσε μια τσάντα CHANEL κατά τη διάρκεια των σκηνών όπου ξεσπά ο έρωτας.

Η τσάντα που βλέπουμε στην ταινία του Claude Lelouch ήταν στην πραγματικότητα η ίδια η τσάντα της Anouk Aimée, η αγαπημένη της, την οποία φορούσε τόσο εντός όσο και εκτός οθόνης.

Η θρυλική τσάντα συμβολίζει όλα όσα, κάποια στιγμή στη ζωή μας, μας δίνουν το θάρρος να διεκδικήσουμε τις βαθύτερες επιθυμίες μας. Μια μοναδική και ξεχωριστή στιγμή. Η τσάντα μεταφέρει την τόλμη μας, την τόλμη να γίνουμε τελικά η ηρωίδα της ίδιας μας της ζωής. Στην οθόνη, αυτή η θρυλική τσάντα εκπέμπει ένα άρωμα, μια τριλογία συναισθημάτων: φαντασία, τόλμη, ελευθερία. Είναι σαν να μην υπάρχουν πλέον όρια μεταξύ ζωής και φαντασίας.

«Έχετε διαθέσιμο δωμάτιο;». Στην πρωτότυπη ταινία, ο Jean-Louis Trintignant ήταν αυτός που έκανε “το” ερώτημα. Σε αυτό το πνευματώδες remake , η Penélope Cruz ρωτά τη σερβιτόρα, την οποία υποδύεται η Rianne Van Rompaey.

H καμπάνια αυτή σκηνοθετήθηκε από τους Inez & Vinoodh επαναλαμβάνει σχεδόν λέξη προς λέξη, πλάνο προς πλάνο, μερικές από τις αρχικές σκηνές της ταινίας, με την Penélope Cruz, έναν ζωντανό θρύλο του κινηματογραφικού κόσμου και πρέσβειρα της CHANEL από το 2018. Και τον Brad Pitt, έναν cult ηθοποιό που, με πολλή λεπτότητα, ενσαρκώνει τον κάπως ντροπαλό άνδρα.

Το χέρι της Penélope Cruz σφίγγει την τσάντα της, διακριτικά, σαν να θέλει να κρύψει την ανησυχία της. Τα δάχτυλά της χαϊδεύουν το καπιτονέ δέρμα, ακούμε τον ήχο από το κούμπωμα που γυρίζει και παρατηρούμε την αλυσίδα πάνω από τον ώμο… Άμεσα αναγνωρίσιμη από το τέλειο σχήμα της, μοντέρνο και ορθογώνιο, η εμβληματική τσάντα CHANEL διαθέτει άψογη γοητεία που την κάνει τόσο μοναδική και επιθυμητή.

Η τσάντα CHANEL είναι ένα έμβλημα. Μεταμορφώνεται ανάλογα με τη διάθεση… μια τσάντα που φοριέται το βράδυ, ένας πιστός σύντροφος σε μια άγρυπνη νύχτα μέχρι να έρθει την αυγή. Διαρκεί μια ζωή, ώστε να περάσει από γενιά σε γενιά. Από συλλογή σε συλλογή, εμφανίζεται σε αμέτρητες παραλλαγές χρώματος, σχήματος και υλικού. Κουβαλάει μέσα της την ίδια την ιστορία του οίκου CHANEL, το παρόν, το παρελθόν και το μέλλον του, συνυφασμένα μεταξύ τους όπως οι κρίκοι των αλυσίδων και οι δερμάτινες κορδέλες που πλέκονται μεταξύ τους.

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button