Magazino

Η ταβέρνα Αγγελετάκη που έγινε το γνωστό Ναmmos -Πως ξεκίνησε το ταξίδι της χλιδής χωρίς όρια

Η ταβέρνα του Αγγελετάκη

Κάπου 40 χρόνια πριν το ,καλοκαίρι του 1967 την Ψαρού την γνώριζαν μόνον οι ντόπιοι καθώς υπήρχαν μόνο  περιβόλια και μια όμορφη ταβερνούλα  Το μαγαζί αυτό ήταν  η ταβέρνα του Κυριάκου και της Ελένης Αγγελετάκη, που είχε καινοτομήσει απλώνοντας ψάθινες ομπρέλες στην χρυσή άμμο.

Τότε  η Ψαρού ήταν μία ήσυχη απάνεμη παραλία της Μυκόνου , αντί για  τις σαμπάνιες  και τους μπάτλερ του Nammos, υπήρχαν μόνο  τα καταγάλανα νερά ,ησυχία και το μικρό  μαγαζάκι πολύ απλό και όμορφο με καλούς ανθρώπους και φρέσκα ψαράκια.

Στα μέσα της δεκαετίας του ’80 την επιχείρηση αναλαμβάνει ο γιος της οικογένειας, Κώστας Αγγελετάκης. Ήταν η εποχή που η Ψαρού άρχισε να γίνεται γνωστή μεταξύ Ελλήνων και ξένων, επωνύμων και μη και ο αγαπημένος προορισμός των απανταχού bohemian-chic, του παλιού χρήματος και του veritable κοσμοπολιτισμού.

Λίγο πριν το millennium, o τζίρος ταβέρνας, η οποία στο μεταξύ είχε μετατραπεί σε ένα κυριλέ εστιατόριο, έφθανε τα 3,5 με 4 εκατ. δραχμές τη μέρα.

Τότε ήταν που ξεκίνησε και η μόδα με τις ρεζερβέ ομπρελοξαπλώστρες.Μια όμως παρεξήγηση ανάμεσα σε δύο ισχυρούς επιχειρηματίες, που οδήγησε σε βίαιη συμπλοκή, είχε ως αποτέλεσμα την ολική καταστροφή της ταβέρνας το 2002. Το άσχετο αυτό γεγονός ήταν η αρχή για το glam παραμύθι του Nammos.

Τότε ο Αγγελετάκης αποφάσισε να πουλήσει την επιχείρησή του και τρεις «ψαγμένοι» φίλοι το χτυπάνε: Ο Τζαννής Φραντζέσκος, ο οποίος εκείνη την εποχή εργαζόταν ως μπάρμαν στο γνωστό «Caprice», ο Κωνσταντής Κουσαθανάς και ο αιγύπτιος σεφ Σάμι Ιμπραήμ, πρώην ιδιοκτήτης του ιταλικού εστιατορίου La Casa.

Nammos: Παιδική χαρά για πλούσιους , διάσημους και νεόπλουτους

Την επόμενη σεζόν γεννιέται το Nammos  . Ξύλινες ξαπλώστρες, υποδειγματικό beach service, μαξιλάρες για άραγμα και super cocktails στο cafe, μουσική  και φυσικά καλό φαγητό.

Από την πρώτη χρονιά λέγεται ότι ο τζίρος εκτοξεύτηκε στο 1,5 εκατομμύριο ευρώ!

Διοργανώνει μυθικά πάρτυ και συναυλίες με τρελό κόστος συμμετοχής. Φυσικά είναι όλοι εκεί ,πλούσιοι, διάσημοι ,star του Ηolywood ,νεόπλουτοι και wannabe αστέρες όλων των δραστηριοτήτων .


Το Nammos γίνεται  ο απόλυτος προορισμός για τους mega rich and famous όλου του πλανήτη, η τριάδα των ιδιοκτητών πρόσθετε κάθε χρόνο και νέα ευφάνταστα «στολίδια» στη μικροσκοπική λωρίδα άμμου.


Μariah Carey


F.Briatore -F 1


Ξαπλώστρες των 2.800 ευρώ,
30λιτρες σαμπάνιες Armand De Brignac Midas των 120.000 ευρώ, καμπάνες των 5.000 ευρώ ημερησίως με εξωτερικό τζακούζι και προσωπικό μπάτλερ για μερικές ώρες ιδιωτικότητας, εμπορικό κέντρο (Nammos Village) με τα διασημότερα –και ακριβότερα-
brands ανά τον κόσμο, είναι μερικά από τα assets της μοναδικής παιδικής χαράς για πλουσίους και διάσημους.

Το 2018 και αφού έχει προηγηθεί η ανάβαση του Nammos στη Κουρσεβέλ, σε ένα από τα πιο διάσημα χειμερινά θέρετρα του κόσμου, το τρίο των ιδιοκτητών της επιχείρησης γίνεται ντουέτο, καθώς αποχώρησε ο Κωνσταντής Κουσαθανάς.

Να σημειωθεί ότι το Nammos στη Κουρσεβέλ έκλεισε πέρσι μετά από
διαφωνία με τον ιδιοκτήτη του ακινήτου. Ωστόσο μέσα στη χρονιά δεν αποκλείεται να δούμε ένα καινούργιο Nammos να ανοίγει στη νότια Γαλλία.

Nammos στην Αραβική Χερσόνησο.
Nammos Dubai και τώρα Nammos Riyadh

Άνοιξε στις 18 Ιανουαρίου εφέτος άνοιξε και το Nammos Riyadh, συμμετέχοντας στην pop up όαση στην καρδιά της ερήμου

Πληροφορίες κάνουν λόγο είτε για επενδυτικό κεφάλαιο αραβικών συμφερόντων είτε για γερμανικό επενδυτικό σχήμα.

Η πρώτη εκδοχή συνδυάζεται με το γεγονός ότι οι πρόσφατες επεκτάσεις του δημοφιλούς seaside restaurant στο Ντουμπάι και στο Ριάντ υποστηρίζονται επενδυτικά από την ιδιωτική εταιρεία συμμετοχών MonteRock International.

Όπως και να έχει  το Nammos είτε το θέλουμε είτε όχι είναι ένα success story .

 

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button