ΑΠΟΨΕΙΣ

Η παραλιακή σε ρόλο «πίστας» αγώνων αυτοκινήτου όλες της ώρες της ημέρας

Οι Κόντρες…στην παραλιακή ήταν για πολλά χρόνια επικίνδυνο  «σπορ» που αν και έχει ατονίσει δεν σταμάτησε ποτέ .

Για τις γνωστές «Κόντρες της Παραλιακής» το σκηνικό στήνεται κυρίως τα Σαββατοκύριακα και όταν περάσει η ώρα οι μηχανές και τα αυτοκίνητα επιδίδονται σε αυτοσχέδιους αγώνες.Η Τροχαία αποφασισμένη να πατάξει το φαινόμενο κάνει τις νύχτες εξορμήσεις αλλά το σημείο «εκκίνησης» κάθε φορά είναι διαφορετικό .

Απο το Παλαιό Φάληρο μέχρι την μεγάλη ευθεία του Αγίου Νικολάου πριν την Ανάβυσσο αυτοσχέδιοι αγώνες θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια των οδηγών .

Aνεξάρτητα όμως απο τις κόντρες και το «κοινό τους» πολλές φορές αυτοκίνητα και μηχανές κινούνται με ιλλιγειώδη ταχύτητα σε όλο το μήκος της παραλιακής λεωφόρου  καθώς υπάρχουν οι «γρήγοροι» οδηγοί που απλά πατάνε όσα γκάζια διαθέτει η μηχανη τους άλλοτε κάνοντας φιγούρα ,άλλοτε απλά για να νιώσουν την αδρεναλίνη τους να ανεβαίνει.   

Χαρακτηριστικό το γεγονός ότι «Super cars» δοκιμάζουν τις δυνατότητες τους ανάμεσα σε οδηγούς με αυτοκίνητα παλιά και κακοσυντηρημένα που κινούνται κανονικά μέσα σε λογικά όρια ταχύτητας  αλλά κινδυνεύουν ανα πάσα στιγμή από την ταχύτητα όσων θέλουν να ….δείξουν τις δυνατότητες των αυτοκινήτων τους.

Το πρόσφατο τραγικό δυστύχημα με την ferrari του άτυχου Τζώρτζη Μονογυιού που δεν έκανε αγώνα ταχύτητας μεν αλλά προσπαθούσε να «δαμάσει» μια μηχανή 700 ίππων σε ένα αυτοκίνητο πίστας όπως ακριβώς είναι και το όνομα του συγκεκριμένου  μοντέλου (Ferrari 488 Pista) που οδηγούσε για πρώτη φορά ,είναι ακόμη μια επιβεβαίωση ότι οι δρόμοι μέσα στην πόλη και συγκεκριμένα η παραλιακή δεν είναι πίστες.

Αν κάποιος προσέξει την πορεία του αυτοκινήτου θα δει ότι  το αυτοκίνητο του Τζώρτζη Μονογυιού  πριν πέσει πάνω στα δέντρα  πέρασε δίπλα σχεδόν ξυστά θα λέγαμε από την σειρά των αυτοκινήτων που σταματημένα στο φανάρι περίμεναν να στρίψουν στην Λεωφόρο Ευελπίδων προς την Βάρη .Θα μπορούσε να είχε χτυπήσει πάνω σε αυτά με ακόμη πιο τραγικό αποτέλεσμα .

Η ταχύτητα που αναπτύσσουν πολλές φορές οι «γρήγοροι» οδηγοί θέτει σε κίνδυνο ανυποψίαστους ανθρώπους.

Το γεγονός οτι μετά την Βουλιαγμένη μόνον στην ευθεία της Βάρκιζας υπάρχουν διαχωριστικές μπάρες επί της Λεωφόρου Αθηνών-Σουνίου την κάνουν καθ όλη την διάρκεια του χρόνου άλλα κυρίως  τους θερινούς μήνες έναν δρόμο «καρμανιόλα».

Το εξωπραγματικό «όριο» ταχύτητας στο μήκος της παραλιακής στα. 50 χιλιόμετρα είναι μάλλον μέσον είσπραξης προστίμων και όχι ρεαλιστικό.

Καλώς η κακώς μεγάλος αριθμός αυτοκινήτων κινείται στην παραλιακή ζώνη και επειδή δεν είναι δυνατόν να βάλουμε μυαλό σε όσους θέλουν να δοκιμάσουν τα όρια  τους πατώντας  γκάζι σε δρόμους πολυσύχναστους ας πάρουμε μέτρα να προλάβουμε την απώλεια τόσων ανθρώπων μέσα στη πόλη.

* Διαχωριστική μπάρα μέχρι το Σούνιο η τουλάχιστον την Ανάβυσσο .(Να γλιτώσουμε τουλάχιστον όσους κινούνται στο αντίθετο ρεύμα) .

*Ειδικές εξετάσεις για όσους θέλουν να οδηγούν αυτοκίνητα με πολύ δυνατές μηχανές αγώνων μέσα στη πόλη έτσι ώστε να γνωρίζουν πως να τα οδηγούν χωρίς να θέτουν σε κίνδυνο τον ευατό τους αλλά και τους γύρω τους  .

* Τέλος κάτι απλό που θα έπρεπε κατα την άποψη μας μαζί με της πρώτες βοήθειες να διδάσκεται στα σχολεία …το μάθημα της κυκλοφοριακή αγωγής .

Γιατι και οι δρόμοι….έχουν τους κανόνες τους και δεν συγχωρούν  λάθη .

Enjoy News Team

 

 

👉ακολουθήστε την σελίδα μας στο facebook

https://www.facebook.com/enjoynews.gr/

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button