ΑΠΟΨΕΙΣΤουρισμός

Τα λεωφορεία του Λονδίνου προβάλλουν τη Θεσσαλονίκη

Στα κόκκινα  διώροφα Λονδρέζικα λεωφορεία θα φιλοξενείται από χθες και μέχρι τις 21 Νοεμβρίου η καμπάνια τουριστικής προβολής της Θεσσαλονίκης.

Τριάντα λεωφορεία θα διατηρήσουν τη διαφήμιση για δύο εβδομάδες ενώ θα διέρχονται από κεντρικούς δρόμους και άλλες περιοχές της βρετανικής πρωτεύουσας. Η δράση αυτή υλοποιείται από τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο της συμμετοχής του με δικό του περίπτερο στην παγκόσμια τουριστική έκθεση World Travel Market 2022, το τριήμερο 7, 8, 9 Νοεμβρίου. Την έκθεση επισκέπτονται τουριστικοί πράκτορες απ΄ όλο τον κόσμο, δημοσιογράφοι, ταξιδιωτικοί bloggers και διαμορφωτές κοινής γνώμης.

Σύμφωνα με στοιχεία του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, το 2019 ταξίδεψαν στην Ελλάδα περισσότεροι από 3.000.000 Βρετανοί και τη δύσκολη περίοδο του 2020 1.000.000 επέλεξε τη χώρα μας.

Τον περασμένο Ιούλιο, ο Οργανισμός μέσα από καμπάνια σε 41 στάσεις του Μετρό του Λονδίνου, καλούσε τους ταξιδιώτες να επισκεφτούν τη Θεσσαλονίκη για να απολαύσουν «ένα ταξίδι γεμάτο ιστορίες και γεύσεις», με τη σφραγίδα της UNESCO.
Η δράση εντάχθηκε στο πλαίσιο του project προβολής της Θεσσαλονίκης, με τίτλο «London Calling, Thessaloniki Cooking», με στόχο την ενδυνάμωση της γαστρονομικής ταυτότητας της πόλης στο Βρετανικό κοινό. Παράλληλα ο τουριστικός προορισμός της Θεσσαλονίκης παρουσιάστηκε στο Food Festival του National Geographic Traveler ενώ υλοποιήθηκε ψηφιακή καμπάνια για τη γαστρονομία μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου.

πηγή:karfitsa.gr

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button