ΑΠΟΨΕΙΣ

Δήμος Σαρωνικού:Σε λειτουργία από σήμερα, γραμμή εξυπηρέτησης του δημότη

Σε λειτουργία τέθηκε από σήμερα, Παρασκευή 8 Μαρτίου, η Γραμμή Εξυπηρέτησης του Δημότη, 15325. Ο νέος αριθμός εντάσσεται και αυτός στην αλλαγή φιλοσοφίας διοίκησης, ώστε βήμα βήμα να βρισκόμαστε πιο κοντά στα καθημερινά ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι και όσο το δυνατόν γρηγορότερα να λύνουμε τα θέματα που ανακύπτουν.

Στον 5ψήφιο αριθμό 15325, οι δημότες μπορούν να καταθέτουν το αίτημά τους, ώστε στη συνέχεια ο αρμόδιος υπάλληλος να το καταγράφει και να το χρεώνει στην αρμόδια υπηρεσία. Ο δημότης θα ενημερώνεται για την πορεία αλλά και την τελική έκβαση του αιτήματός του.

Οι πολίτες μπορούν να καλούν και να αναφέρουν βλάβες στο δίκτυο ύδρευσης, στο οδόστρωμα, στον οδοφωτισμό, να ζητήσουν ραντεβού για περισυλλογή ογκωδών και κλαδεμάτων, είτε να απευθύνουν ερωτήσεις για την έκβαση διοικητικών θεμάτων.

«Ο αριθμός 15325 είναι η νέα γραμμή εξυπηρέτησης του Δημότη που εγκαινιάζουμε σήμερα. Δημιουργήσαμε έναν πενταψήφιο και ένα σύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο για να δεχόμαστε καθημερινά τα αιτήματά σας. Από την ανάληψη των καθηκόντων μας, είδαμε ότι ένα πολύ σοβαρό ζήτημα είναι αυτό της εξυπηρέτησης του δημότη», ανέφερε ο Δήμαρχος Σαρωνικού Δημήτρης Παπαχρήστου. Και πρόσθεσε: «Επιλέξαμε έναν τρόπο σύγχρονο, ταχύ και αντικειμενικό προκειμένου όλα τα θέματα των δημοτών να βρίσκουν τη λύση τους . Για το λόγο αυτό εγκαταστήσαμε το νέο τηλεφωνικό κέντρο το οποίο θα μπορεί να καταγράφει όλα τα αιτήματα των δημοτών, προκειμένου να δρομολογούνται λύσεις».

 

Παρακολουθείστε το βίντεο με τη δήλωση του δημάρχου Σαρωνικού, Δημήτρη Παπαχρήστου: https://www.youtube.com/watch?v=EiqdH84ZY8k

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button